Click on the gallery above to take a peek at all the men that Selena has been linked to. I want a boyfriendBut I just keep hitting dead endsTry to take a shortcut, but I get cut again and againI want a boyfriendTell me, are there any good ones left?I keep finding wrong ones, but I want love again and againI want a boyfriend, I been up all nightPretty restlesslyThink I might know why (ah)I've been doing just fineBut baby, that don't meanThat I'm feeling anti you and me, There's a difference between a want and a needSome nights, I just want more than meI know that there's a fine line betweenIt's not what I need, but (yeah), I want a boyfriendBut I just keep hitting dead endsTry to take a shortcut, but I get cut again and again (yeah)I want a boyfriend (uh-huh)Tell me, are there any good ones left?I keep finding wrong ones, but I want love again and again (yeah), I could phone a friend, use a hotline or somethingBut that won't get the job done (uh-uh)'Cause every time I try (yeah, yeah, yeah)Every time they lie (uh, ooh-hoo)I get a little anti you and me, There's a difference between a want and a needSome nights, I just want more than meI know that there's a fine line betweenIt's not what I need, but (ooh-hoo), I want a boyfriendBut I just keep hitting dead endsTry to take a shortcut, but I get cut again and again (yeah, ooh)I want a boyfriend (uh-huh)Tell me, are there any good ones left?I keep finding wrong ones, but I want love again and again, I want a boyfriend (ah, ayy, yeah)I want a boyfriend (ah, I try to)I want a (ah, yeah)I want a boyfriend (ah, yeah)I want a, Eu quero um namoradoMas eu continuo atingindo becos sem saídaTento pegar um atalho, mas eu sou cortada mais uma vezEu quero um namoradoMe diga, ainda existem alguns bons?Eu continuo encontrando pessoas erradas, mas quero amar mais uma vezEu quero um namorado, Fiquei acordada a noite todaBastante inquietaAcho que eu sei o motivo (ah)Eu tenho me saído bemMas, querido, eu não quero dizerQue me sinto contra nós dois, Há uma diferença entre um desejo e uma necessidadeAlgumas noites eu só quero mais do que ficar sozinhaEu sei que há uma linha tênue no meio dissoNão é o que eu preciso, mas (é), Eu quero um namoradoMas eu continuo atingindo becos sem saídaTento pegar um atalho, mas eu sou cortada mais uma vez (sim)Eu quero um namorado (uh-huh)Me diga, ainda existem alguns bons?Eu continuo encontrando pessoas erradas, mas quero amar mais uma vez (sim), Eu poderia telefonar para um amigo, usar uma linha direta ou algo assimMas isso não vai dar conta do recado (uh-uh)Porque toda vez que eu tento (sim, sim, sim)Toda vez eles mentem (uh-huh)Eu fico um pouco contra nós dois, Há uma diferença entre um desejo e uma necessidadeAlgumas noites eu só quero mais do que ficar sozinhaEu sei que há uma linha tênue no meio dissoNão é o que eu preciso, mas (ooh-hoo), Eu quero um namoradoMas eu continuo atingindo becos sem saídaTento pegar um atalho, mas eu sou cortada mais uma vez (ooh, sim)Eu quero um namorado (uh-huh)Me diga, ainda existem alguns bons?Eu continuo encontrando pessoas erradas, mas quero amar mais uma vez, Eu quero um namorado (ah, ayy, sim)Eu quero um namorado (ah, eu tento)Eu quero um (ah, sim)Eu quero um namorado (ah, sim)Eu quero um, Música começa com letras © 2003 - 2020, 2.9 milhões de letras de músicas Feito com amor em Belo Horizonte.
New Alcatraz, Scorpion Florence, Society6 Masks, Percy Jackson: Sea Of Monsters Manticore, Nascar Schedule 2021, Marriage Online Fake, Glen Innes Accommodation Pet Friendly, Ucla Gymnastics Girl, Aztec Wars, Nurture In Bisaya, F1 Spa, Zayn Malik And Perrie Edwards Break-up, Rice Is Nice Home Movies, Colloidal Oatmeal Face Moisturizer, Vancouver-quilchena Mla, Houston Rockets Coaching Staff 2020, Little Rock Trojans Mascot, Bob Seger Like A Rock Lyrics, How To Start Exercising For Beginners, University Of Texas Athletic Summer Camps,